▒▒█ ۝ صفـای اشک وفای غم۝ █▒▒







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





««┌╬╬╪┘

 


هِـــے تـــ×ــــو......!!

 

بآ خود چهـ فکـــر کرבهــ ايے.....

 

اَز مَـטּ בور بآش

 

 خيلے وَقتـ اَست اَز سنگـ هَم سَخت تـر شـבه اَم

 

تنهآ کآريے کهـ ميتوآنم اَنجآم دهم

 

 ضربهـ زבטּ اَستـ.....בل شکستَـטּ اَستـ .....

 

اَشکـ בر آوردטּ اَستـ

 

 

 

 

 

 

تــَمآم هوآ رآ بو مـے کشم

چشم مـےدوزم

زل مـے زنم…

انگشتم رآ بر لبآیی زميـیی مے گذآرم:

” هــــيس…

!مـے خوآهم رد نفس هآيش بـہ گوش برسد…!”

امآ…!

گوشم درد مـےگيرد از ايـن همـہ بـے صدآيـے

دل تنگـے هآيم را مچالـہ مـے کنم و

پرت مـے کنم سمت آسمآ??!

دلوآپس تو مـے شوم کـہ کجآے قصـہ مآ?? سکوت کرده ايـے

کـہ تو رآ نمـے شنوم...


                                                                                    


نظرات شما عزیزان:

خسته
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سمانه نوشته هاتو دوس دارم

خسته
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سمانه نوشته هاتو دوس دارم

خسته
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سمانه نوشته هاتو دوس دارم

خسته
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سمانه نوشته هاتو دوس دارم

خسته
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سمانه نوشته هاتو دوس دارم

خسته
ساعت9:56---13 بهمن 1392
سمانه نوشته هاتو دوس دارم

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

خسته
ساعت9:55---13 بهمن 1392
لایک

reza
ساعت19:43---23 دی 1392
لینک شدی عزیزم

قلب شکسته
ساعت9:25---23 دی 1392
پرسیدند: دوستش داری؟ گفتم: دنیای من است گفتند:دوستت دارد؟ گفتم تنها سوال من این است… لایکککککککککک عشقم سمانه

sajjad
ساعت12:09---21 دی 1392

__________@@@@@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
___________________
_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@
_____________________________
__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
__________@@@@@@@@
___________@@@@@@@
____________@@@@@@
________________________
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار عااااااااااالي داريد..به وبلاگ ما هم سر بزنيد ..اگه مايل به تبادل لينک با ما بودي مارو با عنوان***عاشقانه ها***لينک کن وبهم خبربده...ياهم بگو اول من لينکت کنم بعد شما ما رو لينک کن..ممنون از وبلاگتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ســـــــــــمانه در 12:8 | |