▒▒█ ۝ صفـای اشک وفای غم۝ █▒▒







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دختر

دختر : شنیدم داری ازدواج میکنی...مبارکه...خوشحال شدم شنیدم

پسر : ممنون...انشا الله قسمت شما...

دختر : می تونم برای اخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر : چی می خوای؟

دختر : اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بزاری؟

پسر : چرا ؟ می خوای هر موقع که نگاش کردم...صداش می کنم درد بکشم ؟؟

ختر : نه...!! اخه دخترها عاشق باباهاشون می شن... می خوام بفهمی چقدر عاشقت بودم....!

 



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت19:53---28 فروردين 1393
200000000=====لایک هرچقدر بگم خوشمله بازم کم گفتم
اپم


مسعود
ساعت15:12---13 اسفند 1392
سلام ابجی گلم
کم پیداییییییییییییییی؟
از حضور سبزت دروبم سپاس گزارم اپ های جدیدت حرف نداشتن
منم تازه اپیدم خیلی دوس دارم نظرتو راجعشون بدونم
منتظرت هستم
راسی من با تبادل لینک موافقم تو چطور؟


خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

خیلی قشنگه
ساعت10:02---13 بهمن 1392
واقعا زیبا نوشتی لایک لینکت کردم منم بلینک

محمد
ساعت9:19---3 بهمن 1392
سلام .خیلی وبلاگی قشنگی داری .اگه تونستی یک سری به وبلاگ ما هم بزن خوش حال میشم.

نگین
ساعت8:04---3 بهمن 1392
10 سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت...
20سالش بود باباش زد تو گوشش هیچی نگفت....

30 سالش بود باباش زد تو گوشش زد زیر گریه...!

باباش گفت چرا گریه میکنی.....؟

گفت اخه اون اونوقتا دستت نمیلرزید....!


نگین
ساعت8:03---3 بهمن 1392
دو تا رفیق بودن عاشق یک دختر میشن

دختره میگه : دو تا جام مشروب برای شما میارم تو یکیش زهر ریختم.....

هر کس زنده بمونه با من ازدواج میکنه......

رفیق اولی میخوره و میگه : به سلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه....

روفیق دومی میخوره و میگه : به سلامتی این که من بمیرم و رفیقم به عشقش برسه....

بعد دختره یه پیک میخوره و میگه زهر تو این بود !

میخورم به سلامتی این که رفاقت این دو رفیق به هم نخوره.......!


نگین
ساعت8:01---3 بهمن 1392
یک جایی میرسد که

ادم دست به خودکشی

میزنه.................

نه اینکه تیغ برداره

رگش رو بزنه!!!

نه!!!

قید احساسش رو میزنه.........""""


نگین
ساعت8:00---3 بهمن 1392
ه سلامتی خودمون که همیشه اونی شدیم که بقیه میخوان ولی هیچ کس اونی نشد که ما می خواستیم !
به سلامتی اونایی که اونقدر خسته هستن که نه میتونن خیانت کنن نه حوصله دارن دوباره عاشق بشن !

به سلامتی اون کسی که ما رو تنها گذاشت تا بره یکی دیگه رو از تنهایی در بیاره !

به سلامتی اونایی که تو اتیش کسی میسوزه که یکبار هم براشون تب نکرد !

به سلامتی کسایی که تو خیالمونه اما بی خیالمونه !

بزن به سلامتی حرف های دلت که به کسی نگفتی !

بزن به سلامتی تنهایی هات که یه زمانی تنهایی رو دوست نداشتی !

بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوز هم دوستش داری !

بزن به سلامتی شبهایی که تو تنهاییهات گریه کردی ولی نمیدونستی برای چی !

بزن به سلامتی دوست و ادم هایی که از پشت بهت خنجر زدن !

به سلامتی دیوار که هر مرد و نامردی بهش تکیه میکنه !

به سلامتی کرم خاکی نه به خاطر کرم بودنش بلکه واسه خاکی بودنش !

به سلامتی سگ نه به خاطر پارسش بلکه واسه وفاش !

به سلامتی دریا نه به خاطر بزرگیش بلکه واسه یک رنگیش !

به سلامتی اونایی که درد و دل همه رو گوش دادن ولی معلوم نیست خودشون کجا درد و دل میکنن !

به سلامتی اونایی که بی کس هستن ولی ناکس نیستن !

به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده بشه !

به سلامتی پرچم ایران که سه رنگه تخم مرغ که دو رنگه رفیق که یک رنگه !

به سلامتی سایه که هیچ وقت ادمو تنها نمیزاره !

به سلامتی اونایی که شکستن ولی دل نشکستن !

به سلامتی خودم که شاهم و شما تاج شر شاهید !

به سلامتی گلدون که من خاکش باشم و شما گلش !

به سلامتی هر کس که تنهاست


نگین
ساعت8:00---3 بهمن 1392
اعدامی لحظه ای مکث کرد و بوسه ای به طناب دار زد

دادستان گفت :

صبر کنید! آقای زندانی این چه کاریست ؟!

زندانی خنده ای کرد و گفت :

بیچاره طناب نمیزاره زمین بخورم

ولی ادم ها بد جور منو زمین زدن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ســـــــــــمانه در 7:47 | |